Mina senaste framsteg

Idag satt jag i mammas knä och försökte få tag i min napp som låg på bordet. Jag har inte så bra koll på mina händer ännu, men jag försökte verkligen. Mamma tror inte det är så länge kvar tills jag kan fånga den själv=) Om jag ligger ner och mamma tar tag i mina armar och drar till sittande läge orkar jag hålla uppe huvudet och följa med. Stark, det är jag! Och sist men inte minst så brukar jag gå över golven här hemma med mamma och pappa. Om dom håller i mig kan jag ta stegen helt själv. Visst är jag duktig =) Jag är ju bara 2½ månad!

Kommentarer
Postat av: Emlie

Oj vad tiden går fort :P Måste ju få se dig snart igen =)

2009-10-05 @ 14:31:07
URL: http://missfrogy.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0