bröllopsdag

Idag har farmor och farfar varit gifta i 26 år. Det firade vi med att koka palt och äta glasstårta till efterrätt.

Faster Lotta flyttade tillbaka till Älvsbyn idag. Farmor är lessen för hon tycker det har varit så mysigt att ha lotta hemma men jag tycker det är bra för då kan hon hälsa på mig oftare =)

Älskade mamma och pappa. Var inte lessna för jag har det bara bra. Vi träffas ju snart igen. Hopppas ni vilar och har det skönt i solen och värmen. när ni kommer hem är det slut på semestern =) Då blir det 100%. Vill berätta för er att jag kan gå över 20 steg alldeles själv så ni förstår nog att ni måste vara steget bakom mig hela tiden.

Jag känner bara lite oro över askmolnet som nu har blåst in över sverige igen men vi håller tummarna för att det hinner blåsa bort så ni kan flyga hem till mig.

Här kommer några bilder från dagen


Jag hittade pappas gamla mössa












Farmor köpte mig en ny leksak idag




Jag fick bada ikväll och det är så roligt







Kommentarer
Postat av: Mamma och Pappa

ja gud vad du ar söt varan underbara! sag verklıgen ut som du trıvdes dar ı badet =) ja vı kan ju oneklıgen saga annat an att du verkar ha det bara bra! kanske du oxa ar pa en lıten semester fran mamma o pappa =) hehe.. 20 STEG???? ja da gar ju varan dotter pa rıktıgt nu! rıktıgt duktıg du ar! a grattıs tıll farmor a farfar som har fırat 26 arıg bröloppsdag! Hıpp hıpp hurra! ıdag har vı varıt pa en batutflykt med ett pıratskepp hela dagen a sett vılda delfıner som sımmade upp langst baten.. rıktıgt frant! det ar varmt och vı har det bra a tar det lugnt! fortsatt skrıv det ar basta tıden pa hela dagen nar vı far lasa om och se dıg!! vı saknar dıg! ta hand om farmor o farfar nu sa syns vı snart ıgen! MoP

2010-04-29 @ 16:53:14
Postat av: Faster #2

Åh, vilken duktig tjej! Är så himla typiskt att faster ska vara förkyld när vi är i Vidsel och du är här... Vi ska bjuda mamma och pappa på middag snart så ni kommer och hälsar på :)

2010-05-01 @ 20:59:02
URL: http://hannahaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0