Busig

Idag så har jag och farmor varit till Sörstrand och hälsat på gamlingarna. Dom blir så otroligt glada när jag kommer.Vi åkte upp tidigt så när det blev dags att sova så tog farmor och pappas mormor en promenad med vagnen. Jag sover så skönt ute, flera timmar varje gång.

När jag sen ätit lunch och lekt med gamlingarna så åkte jag och farmor hem. När jag sovit och ätit igen så fick jag något konstigt racerbus i kroppen. Det var gas i botten hela tiden. Jag jagade farmor och farfar över hela huset. jag skrattade, skrek och hade roligt. Sen var farfar tvungen att åka tillbaka till jobbet fram och tillbaka, så då följde jag och farmor med och hälsade på faster. Där fick jag äta glass (men säg det inte till någon, speciellt inte till mamma och pappa =).

Nu har jag knoppat in för natten. Tyvärr blev det inte så många bilder idag för kameran var full och farmor är inte så teknisk., så här kommer lite blandade bilder.











Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0