Besöksdag

Idag steg jag upp halv 8. Åt välling, lekte en stund och sen fick jag väcka faster Lotta,
det var roligt.




När jag vaknade efter förmiddagsluren så var pappas mormor o morfar här. När jag hade ätit lunch så for vi ner till tant Siri och hälsade på. Sen var det dags för eftermiddagsluren. När vi hade ätit middag så åkte vi ner till pappas farmor och hälsade på henne. sen var det dags för välling, tandborstning och godnatt.


Jag har fått en jätte gosig nalle av farmor som jag tycker väldigt mycket om.







Med denna bild säger jag godnatt


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej varan underbara dotter! vı saknar dıg sa hımla mkt att nar man tanker pa dıg sa gor det nastan ont, tararna rullar nedfor vara kınder nar vı kollar pa bılderna och laser vad nı har gjort, vı langtar tılls vı far halla dıg ı vara armar, krama dıg och lukta pa dıg! vı vet att du har det bra med farmor, farfar a faster. vı har det da bara bra har, brant oss ı solen hela bunten men det ar smallar man far ta! ıgar var vı pa turkısk afton och pappa var upp a dansade magdans (rıktıgt dalıgt)ıdag skall vı ıvag och shoppa lıte men forst en tur tıll stranden =) vı saknar dıg gumman och langtar efter dıg!! ta hand om farmor a farfar nu sa syns vı snart ıgen. massa kramar a pussar fran oss ı turkıet

2010-04-28 @ 10:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0