Jag har fått min första kusin

I fredags fick jag min första kusin, Fanny heter hon och ser ut så här:

Mamma har visat mig bilder, men jag får inte träffa henne än för jag sjuk.
Det tycker inte jag att jag är (en näsa som rinner är väl ingenting!), men mamma lyssnar inte på mig:(

Det var länge sen det uppdaterades här...
Jag växer som jag ska och har börjat vara ganska mycket på dagis för mamma har börjat jobba igen.
Från början var det inte alls roligt, och jag blev ganska ledsen när hon gick på mornarna. Men nu går det ganska bra. Jag får ju leka med pappa och sen kompisarna på dagis:)

Ni får kika in titt som tätt för nu ska vi börja lägga in lite inlägg och bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0