En dag hos mig

Så här ser jag ut idag


Idag har mamma städat och jag har fått vara med.  Jag hängt på hennes mage glad och intresserad hela tiden, släppte aldrig dammsugaren med blicken.


Sen har jag legat under den här. Den älskar jag. Jag kan ligga och titta på den hur länge som helst. Idag har jag skrattat väldigt mycket åt den. Mamma tycker det är lite jobbigt att snurra igång den hela tiden eftersom den bara snurrar i två minuter. Men det är sånt man får ta... =) Eftersom jag fortfarande sover i vagga och inte har någon spjällsäng hemma som den är till för så har mamma fått hänga fast den i bokhyllan.
Så har jag fått låna en stol som vi som har stark nacke får sitta i av Mira. Den gillas också!=)

Nu är det dags för mig att sova middag.

Kommentarer
Postat av: Faster

Himla snyggunge! Trodde det var en potta först, men du är ju stora flickan som går på stora toan!

2009-09-28 @ 22:14:28
URL: http://gretaturbo.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Så himla snygg hon är:)

2009-10-01 @ 11:10:07
URL: http://alexxandrabrannmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0