öl+

hbbbbbbbbbbbbbbbb  nhghjpoooookvb ex3xx2c 


Denna gången är det Faster som får översätta åt mig, för hon och Farmor är barnvakt åt mig ikväll. Mamma och Pappa har farit till Piteå för att umgås med andra par.

Igår vaknade jag jättetidigt, redan kl 5. Mamma tyckte nog inte det var så jättekul, men jag var hungrig. Och eftersom jag inte orkar hålla i flaskan själv än så måste mamma hjälpa mig med det. Sen somnade vi om båda två. När vi vaknade igen så skulle vi ut och gå med Faster, men det blev så att även Moster och Jerry fick följa med. När det sedan blev kväll så fick jag följa med Mamma, Faster, Farmor och Sofia till Tant Emma på ljusparty. Jag sov mest, men jag drog visst ändå blickarna till mig.

I morse så vaknade jag tidigt igen, men efter att jag fått äta så somnade vi om. Sedan var vi ut och gick med Faster igen. Jag har sovit mest idag, och mamma har gosat extra mycket med mig. Det är för att dom skulle bort ikväll, och hon ville vara med mig så mycket som möjligt innan Farmor kom och hämtade mig.

Så nu är jag hos Faster. Hon ska iväg nu, så då får jag vara ensam med Farmor. Vi ska mysa i soffan och se på Idol. Fast nu är jag trött och saknar Mamma och Pappa lite, så nu ska jag sova en liten stund.



Farmor är inte så bra på ta kort, men ser ni vad duktig jag är som sitter alldeles själv!


Här sitter jag alldeles själv i min alldeles egna HokusPokus.

Kommentarer
Postat av: mamma och pappa

vi älskar dig så mkt Isabelle å vi saknar dig så! är nog ett tag innan farmor å faster får ha dig så länge igen för hela kvällen har vi bara gått och saknat dig =)du är ju hela våran värld!!

2009-09-26 @ 03:10:35
URL: http://zaraaa.blogg.se/
Postat av: Faster

Isabelle, visst vill du vara fler gånger med faster och farmor? Man kan ju inte vara med mamma och pappa hela tiden heller!

2009-09-27 @ 16:13:21
URL: http://gretaturbo.blogg.se/
Postat av: farmor

Nä precis. Instämmer med föregående talare. lr hur Isabelle snart igen :)

2009-09-28 @ 19:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0