Vi ska bättra oss...

Min mamma har hört att det är farligt för barn att sitta vid datorn. Därför får jag nästan aldrig skriva här. Men jag har sagt att vi måste bättra oss om vi ska behålla läsarna och då gav hon med sig. Vem kan säga nej till dessa valpögon?


I lördags var vi i kyrkan för att döpa lillasyster. Jag fick gå in med mamma och pappa och var så duktig och snäll där framme. Efter en stund såg dock böckerna mycket roligare ut så jag började leka med dom i stället.



Mamma sa att både jag och lillasyster var jättefina och duktiga i kyrkan!:)
Jag tycker jättemycket om min lillasyster. Vill alltid veta vart hon är, och många pussar får hon.
Men jag börjar bli less när alla frågar "vart är lillasyster"... Hur många gånger måste jag peka på henne för att dom ska förstå att jag verkligen vet vem hon är;)


Jag tyckte det var lite fuskigt att hon fick bada och inte jag. Men mamma sa att jag skulle få bada i det stora badkaret då vi kom hem, och det lät ju faktiskt mycket roligare!

Nu ska jag sova middag i vagnen för jag är egentligen ganska trött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0