Äntligen är jag frisk:)

Jag har varit isolerad en tid. Jättesjuk har jag varit:( Först en dunderförkylning som slog ut på lungorna, och sen fick jag dubbelsidig öroninflammation. Men NU, nu är jag tillbaka till mitt vanliga fartiga jag!:)
Och idag har jag fått gå på dagis för första gången på två veckor. Jag hade inte ens tid att säga hejdå till pappa när han lämnade mig, ville checka in bilbanan jag!
Bjuder på en bild som mamma tog för någon dag sen. Jag fick äntligen bestämma själv vad jag skulle ha på mig.

T-shirt, leggings, baddräkt, ballerinakjol, mössa och sockar på händerna.
Finns det nåt som klår det?! Jag är ju för liten för att vara designer, men vänta ni bara tills jag blir stor!:)

Jag har för övrigt blivit världsbäst på att säga nej. Nej, nej, nej. Nej, NEEEEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0