Idag är en stor dag!

För idag har jag lärt mig att cykla (trehjuling). Mamma har kämpat och kämpat med att visa hur man trampar, men jag har bara blivit arg på pedalerna som inte sammarbetar.
Och funkar det inte på en gång då får det vara!
Men igår var vi hos Freja och hon kunde så då ville jag också lära mig.
Jag har fått några utbrott idag, men till slut så satt trampandet och jag for iväg på min trehjuling i en väldans fart.
Och stolt är jag ju förstås!!:)
Ni kanske får nån bild en annan dag.
Vi hade ingen kamera med oss idag...

Kommentarer
Postat av: Lotta

Men vilken duktig tjej!

2012-07-15 @ 09:41:00
URL: http://gretaturbo.blogg.se
Postat av: farmor

Heja, heja lillgumman :)

2012-07-15 @ 11:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0