3 måndars kontroll

Idag har jag varit på 3 månaders kontroll. Det var roligt till en början och jag skrattade till de nya ansikten jag såg. Plus att en hel skolklass skulle till barnmorskorna, och dom tittade på mig hela högen och tyckte jag var så fruktansvärt söt! Men vem tycker inte det?;) Efter en stund blev det dags för sprutorna, en i vart ben och det var däremot mindre roligt! Riktigt ont gjorde det och ledsen blev jag. Men eftersom att jag är en riktig tuffing så la jag av med grinandet ganska snabbt och kollade istället in en väldigt rolig mobil som hängde över skötbordet.
Jag har växt och följer min kurva så precis som det bara går! 5910g och 60 lång är jag idag.
Tydligen sen jag ut som en pojke idag fast jag har rosa sockar och blommor på byxorna för Margareta sa nåt i stil med "men heeeeej, äntligen får jag se dig! Så söt, mig ska du ju känna vet du. Ja och Margareta visste det skulle bli en pojke".... Daaa?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0