Jag kan krypa

Uppdateringarna här är verkligen inte i sin ordning. Vi skyller det på... pappa!;) Iaf så började jag krypa för snart två veckor sedan. Det var samma dag som mamma och pappa sa att jag inte kan och att det nog kommer ta länge innan det händer. Ser ni mönstret?;) Och så har jag fått två tänder till där uppe.



Det var första gången. Det går bättre och fortare nu men tekniken är dessamma. Jag mer "ålar" än kryper, men huvudsaken är väl att man tar sig framåt!;) För två dagar sen ställde jag mig dock på alla fyra för första gången. Men jag tog mig ingenstanns.

Jag kan ju ta några steg själv också och har jättebra balans. Det var bara det där att ställa sig upp som var så svårt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0