Jag har blivit storasyster!

Hej alla! Och förlåt för den låga uppdateringen. Men det har varit mycket nu den sista tiden, speciellt nu sista veckan. För vet ni, i söndag blev jag storasyster! 11:08 den 26 september fick jag en lillasyster. Hon ska heta Ronja. Jag tycker hon är lite tråkig som bara ligger och sover, men hon är jättesöt ändå. Jag brukar få ge henne en go ibland, men då måste mamma eller pappa vara med. Jag får inte leka med henne själv, och förstår inte riktigt varför. Tycker hon kan växa upp lite så jag får en lekkamrat. Men nu ska ni få se hur snygg hon är, och är visst jättelik mig då jag var så där liten.






Och så en på snygga mig!

Kommentarer
Postat av: pappa

gud vad jag älskar mina barn =)

2010-10-14 @ 22:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0