Idag var ingen jättebra dag...

Natten till idag har varit väldigt jobbig... Jag har vaknat 2-3 gånger i timmen mellan 24-07 och bara störtgråtit.
Jag hade ont i magen. Behövde göra 2:an igår men höll inne den för det gjorde så ont (men idag kom den som tur var...)
Blev lite lugnare efter vatten och alvedon, men jag hade ju en del mardrömmar också.
Det var ju så att jag träffade en jätteläskig vovve igår som hade tappat ett öga. Hur mycket pappa än försökte försäkra mig om att han var snäll så gick det inte riktigt hem hos mig.
Det var nog det läskigaste jag sett i mitt två åriga liv. Jag var jätterädd! Inte konstigt att man drömde nån tokig dröm då...

Och så har jag naturligtvis gått och dragit på mig en förkylning så näsan rinner i ett:/
Jag som har fått vara frisk så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0