Julmarknad och julkonsert

Igår kom farmor och hämtade mig. Hon hade gjort en pepparkaksdeg, så då bakade vi pepparkakor. Det var kul! Jag var först lite misstänksam kring degen, men upptäckte ganska snart att det var riktigt gott!



Idag har vi varit på julmarknad i Storforsen. Där fick jag träffa tomten och hans ren Rudolf, jag fick se på brandbilen och sen lyssnade jag på en tjej och kille som sjöng och spelade jättebra!




Fick ett paket av jultomten för att jag varit så snäll i år. Det var en liten tomte i paketet.



Efter att vi kommit hem igen så sov jag middag. Farmor ville att jag skulle orka vara vaken ikväll, för vi skulle fara till Kapellet i Storforsen och lyssna på faster Lotta som spelade där. Jag var jättesnäll under hela konserten, satt stilla i farmors knä. Och när det var slut så fick jag prova spela på fasters flöjt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0