Mitt första sms

Idag är jag med Faster för mamma, moster och Carina är till IKEA och handlar upp alla sina pengar. Jag hoppas dom köper något till mig också.

Jag och Faster har inte hunnit göra så mycket än, för jag har mest sovit. Men vi har hunnit se lite på TV och träffat tant Erika.

Jag har även sysslat med det här:


Åh, Faster har glömt sin mobil här...


Bäst man passar på att skicka ett sms.



Busted!


I lördags så döptes jag. Slänger in en bild här på hela min familj. Mamma får hjälpa mig skriva mer om den dagen sen.


Kommentarer
Postat av: pappa

ÅÅÅÅH VAD JAG SAKNAR DIG!!!!

2009-12-18 @ 00:44:21
Postat av: Farmor

Grattis älskade Isabelle, solen i mitt liv, som idag blir 5 månader. hoppas din dag blir bra.

pussar o kramar från din farmor

2009-12-21 @ 10:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0