Mamma skriver

Idag har jag tränat i babygymet och för första gången har jag lyckats greppa tag i stjärnorna som hänger där. Mamma var naturligtvis mycket snabb med kameran för att fota mina framsteg…=)

 

Sen var jag på vuxen-barn igår och där fick jag hoppa på en studs-häst, och sparka på en fotboll (med lite hjälp av faster förstås). Och så har jag även myst med Bruno, en jättestor nalle för en liten bäbis som jag.

 

Vid två månaders ålder sover jag hela nätterna (fast det började jag med när jag var 2 veckor) och nu ska jag bara vänja in mig att somna lite tidigare än vid 24-01 tiden, så nu säger vi god natt från oss!

Kommentarer
Postat av: Faster

Bruno hälsar att han vill ha fler mysiga stunder med dig!

2009-09-23 @ 11:26:39
URL: http://gretaturbo.blogg.se/
Postat av: farmor

Älskade barnbarn, jag saknar dig redan, blev så tyst och tomt sen du for hem.

Tack för att du finns.

2009-09-23 @ 20:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0