1 år

För några veckor sen så fyllde jag 1 år! Och det firades med barnkalas, paket och tårta!


Faster hade bakat alla tårtor, och självklart fick jag en egen. Jag menar, hur ofta fyller man 1 år liksom?!


Hur ska man äta den här saken egentligen?


Kanske såhär?


Och så blåste jag ut ljuset alldeles själv. Fast med lite hjälp då.


Såhär såg den andra tårtan ut som faster hade bakat.


Fick många paket, och det var kul! Det här paketet var från mamma och pappa och innehöll...


En jättestor och gosig hund!


Fick mest mjukisdjur, men av faster fick jag en sandlåda! Fast hon har inte kommit hit med sanden än, så just nu är det bara ett jättetsor äpple man kan leka i.

Tack alla som uppvaktade mig på min första födelsedag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0