Bröllop

I fredags hände nåt roligt ska jag berätta. Det var nämligen så att moster och Nisse gifte sig, och jag fick vara brudnäbb. Efter att ha tränat med farmor på gården (jag fick plocka hennes rosenblad, det har väl aldrig hänt förut;P) så var jag ju expert på det där. Onsdan så var vi och prövgick och det såg ut som jag aldrig gjort nåt annat i hela mitt liv. När kyrkan var fylld med 80 personer frös jag i början. Kastade ett och ett, men halvvägs kom jag in i uppgiften och då flög det minsann rosenblad över hela gången:)
Så här snygg var jag!

Bilder från kyrkan kommer bara mamma får tag i dom...

Kommentarer
Postat av: Pappa

Stolt pappa!

2011-08-18 @ 14:50:33
URL: http://norenklattrar.blogg.se/
Postat av: farmor

Stolt farmor. övningen med farmors rosor gav resultat :)

2011-08-20 @ 13:30:49
Postat av: Faster

Jag önskar jag hade fått se dig i kyrkan!

2011-08-23 @ 18:34:12
URL: http://gretaturbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0