Jag Vill oxå diiiiit uuupppp!!!!

Idag har jag fått följa med hela familjen, Pappa, Mamma och Ronja till Åberget i Boden där Robban, Frans, Ann-Sofie och Bettan kampar med husvagn... det var klättring som stod på schemat och gissa om jag har talang!!!

Men jag blev riktigt ARG på Mamma och Pappa, jag stod och skrek och grät där längst nere att: JAG VILL OXÅ DIIIIT UUUPPPP!!!! och pekade där dom andra var, där högt uppe! men dom sa bara att jag nog fick nöja mig med nå mindre boulders... men inte var jag glad inte, fattar dom inte att jag oxå vill vara högt uppe å klättra me rep??

Men hur som hellst så klarade jag då mitt första svaproblem idag! Mamma och Pappa å alla andra tyckte nog jag var riktigt duktig!




Vid insteget, bäst att kalka på mkt!




På väg upp!




Halvägs upp i gummistövlar, men jag klarade då problemet galant!!!







Sen när jag kom hem så tvingade Mamma i mig lite mat, (att dom inte fattar att jag hellre vill ha godis å glass) men sen var det dags för det BÄSTA äventyret på hela veckan! jag ska få fara å sova me min underbara bästaste farmor (dammin) som finns!! jag får blogga senare å skriva vad vi gjorde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0