Utomhus

Idag har jag varit och hälsat på farbror Jompa och Michelle.
Dom hade en ny stor hund där, och den var ju spännande, inte de minsta rädd var jag.

Viggo och Malin var där också, och jag tror vi måste lära honom lite vett, för han skulle promt titta på när jag kissade;) Jag har ju blivit så duktig att mamma och pappa börjat ta mig ut utan blöja nu. Det går väl si sådär. Jag säger till, men ibland så hinner det ju komma nåra droppar i byxan, attans!

Annars har vi mest spenderat dagen utomhus. Jag har kört lite offroad med den här, så mamma fick sig ett träningspass. Det tyckte jag att hon behövde:)


Kommentarer
Postat av: farmor

är du inte bara för skön älskade vännen. din lillasyster är precis lika skön hon också. kram

2011-08-21 @ 22:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0